lördag 4 augusti 2012

Mera Tilda

Japp, här kommer en till liknande de 2 föregående Tildorna.
Turkos klänning, svarta leggings med spets nertill, armband och halsband.

Upptäckte förresten igår när jag kollade på tradera att en av alla Tildor jag sålt där fanns med. Den som köpte den av mig har kopierat mina bilder och text och säljer nu ängeln som sin egen! Sånt gör mig vansinnig. Har nästan lust att buda på auktionen och vinna tillbaka ängeln.

Nu ska jag återgå till ängel nummer 2. Också den i samma stil fast i vitt...

Denna ängel finns nu förresten ute på tradera.

1 kommentar:

Maritha sa...

Jag bara smälter som alltid...såååå galet fint med leggins på!! Helt yberduktig är du verkligen...
men va f*...hur fräcka människor finns det??? Usch,kan man inte skapa eget så ska man då inte ta åt sej äran för nån annans jobb...*morrar*
Vet ju hur mycket jobb det ligger bakom Tildorna..(sliter mitt hår men min första än...) =)

Kram kram