lördag 14 juli 2012

Tilda i rosa klänning

Senaste Tildan bär rosablommig klänning med randiga leggings. Hon har fått pärlhalsband med matchande armband. Mönstret jag följt kommer från Tildas vårideer, jag skippade dock symaskinen. Denna var rolig att sy och jag tycker att tyget är perfekt som klänningstyg. Jag var osäker först om hon skulle få randiga leggings eller leggings över huvudtaget men det blev lite pricken över i:et tycker jag. Är lite sugen på att sy en girlang igen. Känner att det skulle vara roligt med lite nya tyger :) Behöver även mer hudtyg.
Jag väntar och väntar på nya Tildaboken som ska komma. Kan den inte komna redan nu??


3 kommentarer:

Maritha sa...

Men hur galet fin va nu inte denna...??!!! Oj oj..skulle sååå gärna se en här hemma på nån hylla minsann!! Snaaaaart så!! =)

Kramen

Unknown sa...

So Pretty! Hugs! Leah Ann

Begoña sa...

Very very nice...I love it.
Hugs