onsdag 6 juni 2012

Just nu håller jag på att planera dotterns studentfest som är på fredag. Det är så mycket som ska göras! Jag har stressat över detta nu i flera veckor men det är först nu i dagarna som jag börjat ta tag i saker. Stackars mina barn som har gått stått ut med mig. Än är det mycket kvar att göra och jag har bara morgondagen på mig. Som tur är så är jag ledig, dessvärre har ena dottern "klassfest" i skolan imorgonkväll så då måste vi dit.

På syfronten händer det inte mycket dom närmsta dagarna. Jag håller på med 3 små prinsessor, likadana som i förra inlägget men dom är långt ifrån färdiga.
Jag önskar att jag hade en ny Tikda att visa men tyvärr. Däremot kan jag visa en Tilda som jag gjort tidigare, jag har "pimpat" henne lite ned halsband och rosetter vid benslut på byxorna.

1 kommentar:

Therese sa...

Så utrolig mye fint du lager!
Bare elsker de flotte tildaene, skulle ønske jeg hadde klart slik selv! er nå blitt følger, og gleder meg til å se mer av dine flotte kreasjoner :)

Klem Therese