tisdag 22 juni 2010

Hallå där...

Här har det inte blivit mycket pysslat denna vecka heller. Jag är helt slut efter jobbigt och har knappt tid för något annat än hämta barnen, handla, laga mat, duscha och sen i säng...

Jag har suttit med en liten grej i några dagar nu (får ta lite i taget när jag hinner) och ikväll har jag fått den färdig och nu ska jag bara hinna göra en till tills på fredag! Jag visar vad det är i helgen, jag ska nämligen ge bort dom på fredag.

Det är bäst att jag hoppar i säng nu så jag orkar upp tidigt imorgon. Godnatt!

2 kommentarer:

Linda Muhr sa...

Hej hej!

Här pysslas inte så mycket heller, jag jobbar nästan hela sommaren jag med..men är ju ledig ibland på dagarna men då vill man ju åka till standen med barnen.. Jobbar hela midsommarhelgen..hoppas det blir lugnt!

Denise Boddey sa...

Hi Sometimes In The Wonder Why am so exhausted to ITS becuse We Have additional to fit Into our days and feel upset When We can not get it to our passion for craft.found you through the magnolia magazine and wanted to say hi the I Have A "put - link on my blog for I Have Used your flowers
thankyou for sharing
Denise Boddey