tisdag 4 maj 2010

Blomspröt =)

Förra veckan efterlyste jag "blomspröt" som man kan sätta i mitten på blommor. Jag fick en hel del tips (tusen tack för alla tips) men jag det var inte riktigt vad jag letade efter.

Igår fick jag ett litet brev i min postlåda innehållandes en massa olika blomspröt i olika färger och det var precis vag jag sökte efter :) Brevet kom från Magnolia såklart - tusen tack!

Som ni ser så har jag hunnit testa spröten lite...



Här har jag satt en liten klase med gröna spröt i mitten på en egengjord blomma :)
Ju fler spröt desto finare men man måste hushålla lite...



Mitt lim har tagit slut igen så det blir inte mycket pysslat just nu. Jag beställde nytt igår men jag vet inte riktigt när dom kommer, har jag otur så blir det inte förrän nästa vecka :(

Jag är alltid så klantig att jag väntar med att köpa nytt tills det gamla tagit slut, denna gången har jag beställt 2 tuber på en gång :)

Ha en bra eftermiddag :)

1 kommentar:

Monique Lokhorst sa...

Hello Jojjo,

I really love your flowers. They are so beautiful. Can you please show us how you make them! I would love to learn.

Hugs from Holland,
Monique xxx