torsdag 25 februari 2010

Sista dt-kortet

Idag tänkte jag visa det sista dt-kortet för den här gången och många bilder blir det...




Jag har använt 2 äldre motiv och ärligt talat kommer jag inte ihåg vilka kollektioner dom tillhör...



Jag har dekorerat kortet med svarta rhinestones, randigt band och lite blommor. Dom oranga rosorna fanns med i dt-paketet och först gillade jag dom inte men jag chalkade dom en aning och sen öste jag på en massa stickles och det blev hur fint som helst (tycker jag iallafall). Jag har även satt dit en liten text som jag skrev ut från datorn och den har jag monterat med 3D-kuddar.




Det blev ett ganska färgsprakande kort, inte riktigt dom färgerna jag brukar använda men det blev inte så tokigt ändå. Man får nästan lite vårkänslor när man tittar på det och det kan ju verkligen behövas just nu. När man tittar ut genom fönstren här så ser man nästan ingenting - det är snöstorm - IGEN! Helt otroligt!
Nu ska jag börja lura lite på ett annat magnoliaprojekt men vi ses snart igen =)

9 kommentarer:

syster jennie sa...

Ja det har varit en bra dag idag... men jag är ju inne i en period då jag tänker mkt osv. Lite jobbigt det.

Muffin sa...

Jättefint kort! Vilka härliga färger, och jag bara älskar det där randiga bandet - var har du köpt det?
*kram*

May-Bente sa...

Gosj, dette var virkelig flott!!
Herlig design og en hau med lekre detaljer. Så flink du er!!!

Klem:))

Anonym sa...

Wonderful card !!! She's so cute with her umbrella !!! And I really love the ad of glitter, gorgeous.
Hugs
Mag :)

BA sa...

this is really a wonderful card!!
xoxo BA

Gunilla/Nilla sa...

Ljuvligt fint kort i färger som man blir såååå GLAD av!

Trevlig helg/Gunilla

Monique Lokhorst sa...

Hello Johanna,

What a stunning beautiful card this is. I love the colours and your desing!

Hugs,
Monique xxx

Chris sa...

Such a beautiful card and such gorgeous colouring and design. Have a nice Sunday. Hugs, Chris x

Trudy sa...

Wonderful ,The colors and the paper are great, and the image...always..cute.
Hugs Trudy