måndag 22 februari 2010

Ett litet kort

Jag tänkte visa ett kort jag gjorde förra veckan, jag har glömt bort att visa det...


Har använt en av stämplarna som kom i dt-paketet. Den är så söt!
Jag har färglagt med distresser på vanligt albumblad. Det funkar bäst att måla på tycker jag. Har i och för sig inte testat riktigt tjockt akvarellpapper men jag har provat 200 grams och det blev inte bra.



Textstämpeln "Sweet wonderful you" kommer från en av magnolias tidigare kollektion.
Jag har använt lite olika rosor i olika storlekar och kvistarna har jag stansat ut med Qk:en.
Mönsterpapper kommer från Panduro( Tilda Kitchengarden).





I förmiddags satt jag med ännu ett kort som ska med till magnolia ink. Jag försöker få färdigt allt som ska med och det känns lite stressigt just nu. Jag tror jag har fått färdigt allt iallafall.
Jag återkommer snart med fler dt-kort. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag :)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ble utrolig fint ;o)

Klem

Zarah sa...

Ljuvligt!!

(Jag försökte maila dig förrut idag - men jag vet int eom det kom rätt? hoppas det. Det skickade iaf inte till adtessen som står på sidan, utan till Glocalnet... Stämmer det?)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Kjempesøtt kort!

Hanna sa...

Hej!

Åhhh, vilket härligt kort. :o)
Harmoniskt och underbart i ljuva färger och massor av söta detaljer! Tokgillar det!
Du är superduktig.

Kramar från Hanna

Viddan sa...

Jag blir helt salig av att titta in hos dej =) Så fint!

syster jennie sa...

Antar att det kortet är till mej ;P Thihi.

Idag har vi haft ännu mysigare :) men det kan du läsa om snart. Nej vi kollar inte på ponnyakuten, Olli lägger sej kl 7 du vet :P

Mim... sa...

Så sött, jag börjar tycka om rosa och det är en ny erfarenhet.

Anonym sa...

Gorgeous creation, I really love the soft colors you used for this card.
Amazing !!!
Hugs
Mag :)

Camilla sa...

Ååå så utrolig søtt kort!!! Fantastisk flott:)) Og fargene og fargeleggingen er helt nydelige!
Klemmer fra Camilla.

Carola sa...

Helt otroligt vackert kort:)

Only By His Grace sa...

What a super card. It is just beautiful. Stunning.
Hugs Marion

Marina sa...

OMG! This is just gorgeous!
I love the Rose paper and all roses, this image is just sweet and the design of your card is fantastic.

Hugs,
Marina

Sara sa...

Vilket underbart kort!
Varifrån har du köpt din personliga stämpel? Jag letar efter en sådan..

/ Sara

Lim sa...

This card is sooooo cute. i love it!!!
This new collection from Magnolia is sweet and adorable. Love the coloring and all the details.
Hugs,
LIM :)