måndag 4 januari 2010

Im alive!

Det har inte blivit mycket bloggande över jul...

Jag kände att jag behövde få vara lite ledig över jul. Fastän det är jätteroligt att blogga och pyssla och allt det där så kan det ibland kännas som ett "måste". Julledigheten ville jag vara just ledig, att få göra bara sånt jag kände för att göra. Lusten att pyssla har lyst med sin frånvaro så det blir inga kort förrän den infinner sig igen.
Maken har gått tillbaka till jobbet idag och även om barnen är hemma från skolan en vecka till så känns det som vardagen har kommit tillbaka igen. Borde inte ta lång till innan lusten kommer tillbaka...

Denna julen har jag verkligen inte gjort mycket...
Barnen fick Nintendo Wii i julklapp så vi har spelat en hel del. Det har blivit en hel del tv och film-tittande men vi har även varit ute och åkt pulka och byggt snögubbar - till vädret slog om och det blev på tok för kallt att gå ut!


Denna veckan ska jag bara njuta av den sista veckan, kanske jag lyckas pyssla ihop nåt kort eller så, vi får se.
Hoppas alla haft en underbar jul för det har jag :)

Vi ses!

Inga kommentarer: