torsdag 7 januari 2010

Helt otroligt...

...jag lyckades slänga ihop ett kort på mindre än en halvtimme!
Satte mig vid pysselbordet nu ikväll och kikade lite på bloggar. Innan jag visste ordet av började jag plocka fram papper, stansar, mina färdiga pappersrosor, band och allt möjligt annat. Jag visste precis vilket papper och vilket band - det blev ett enkelt kort som gjorde sig självt!

Eftersom det är sent och väldigt mörkt tänker jag vänta med att fota det. Ni får se imorgon.
Ska krypa ner i sängen nu och kika lite på tv. Godnatt!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Väntar med spänning. ;o)
Kram,
Hanna

Marie Wisén sa...

Hihihihi ;o)
Det är ju SÅ kul när det går på räls!!!

God natt, Marie

Muffin sa...

Ser fram emot att få se det, härligt att inspirationen verkar leta sig tillbaka. :) Så fina rosor och bra tutorial, måste testas framöver!