torsdag 22 oktober 2009

Tag

Det blir ett litet snabbinlägg ikväll, tänkte bara visa en liten tag som jag gjort.
Jag har använt akvarellpapper, distress (dynor och reinkers), perfect pearls och stämplar.



Bakgrunden har jag gjort med distress och perfect pearls. Jag har använt både hemgjort glimmermist som jag gjort med perfect pearls och perfect pearls i pulverform, ungefär som ett embossingpulver.
Dom vita snöflingorna har jag använt en genomskinlig dyna till och sedan vitt embossingpulver.



Denna tag blev ganska enkel, om ni vill se fler tags/bokmärken så kika in på min andra blogg. Jag har inte gjort annat dom senaste dagarna och fler lär det bli. Det är kul för att det går så fort och utseendet kan man variera hur mycket som helst.

Nu är det iallafall sängdags! Godnatt :)

3 kommentarer:

sari hänninen sa...

en jättefin tag!

Marina sa...

This is just beautiful!
I love it!

Hugs,
Marina

mill@n sa...

Underbart fin tag!! Vad heter Tildan?