fredag 9 oktober 2009

Nytt Halloweenkort

Eftersom jag hade så kul när jag gjorde mina dt-halloweenkort så ville jag göra fler.
Jag har använt 2 stämplar från nya Spooky collection och 2 äldre magnoliastämplar.

Jag blev ganska nöjd med resultatet förutom att en stämpel är felvänd. Detta märkte jag först efter att jag hade målat motiven! Vad tänkte jag på??

Stämpeln med grenen och månen ska ju givetvis vara åt andra hållet vilket jag helt missade. Jag var i en annan värld och när jag upptäckte vad jag hade gjort så var det redan försent så det fick bli så här.


Vägskylten kommer från en tidigare höstkollektion tror jag och på den har jag stämplat "Spooky town" med clearstamps och sen fäst med 3D-kuddar.
Löven kommer även dom från samma kollektion.




Jag har använt papper som blev över från dt-korten så det mesta är magnolias egna förutom den urrivna boksidan och det svarta pappret med stora vita bokstäver på, det som ligger närmast under motivet.

Som vanligt har jag målat med distresser och jag har faktiskt inte dekorerat kortet, det tyckte jag inte behövdes.



Baksidan blev ganska enkel. Det var allt för den här gången. Vi ses!


Trevlig helg :)

5 kommentarer:

Lillemor sa...

*Ler* Gjorde samma miss jag med med den stämpeln...men såg det innan jag hann stämpla den ordentligt...men gör det så mycket egentligen??? Tycker den funkar bra på båda håll, så praktiskt och användbart! Ett görsnyggt kort har du gjort iallafall!
Trevlig helg! Lillemor

Paperaddict sa...

supertøft! Gjør ingenting at greinen ble til et lite tre! Så stilige alle de nye so spooky-magnoliaene er.....

BA sa...

this is fantastic!!
xoxo BA

Marie Wisén sa...

Vilket härligt spök-träd du fick till med din "miss"!!! Jätte läckert!

Kram Marie
Ps tack för att du besökte min blogg! :)

Anonym sa...

SUPERSNYGGT! Håller med om att det inte behövs mer dekos. Tycker att grenen funkar åt det håller med!