onsdag 14 oktober 2009

~ Mina Vänner ~

Då var det dags att visa boken. Den är nästan helt klar, bara några små detaljer kvar.

Framsidan blev i samma stil som dom senaste korten jag gjort - små fyrkanter som jag sytt sicksack runt. Stämpelmotivet var jag tyvärr tvungen att "sudda" ut då det är av annat märke. Bokstäverna (studio classic) har jag stansat ut med Qk:en.

Har knutit ett band runt och i det fäst en chipboardstjärna och en liten tag med dotterns namn.



Här har jag satt en liten tag som markerar att dom 10 första (dubbelsidiga) sidorna är för flickor.



Här kommer 10 sidor för grabbarna.


Jag har gjort 3 fickor, en för foton, en för teckningar och en för hemliga lappar. Jag visar bara den ena fickan så ni får föreställa er dom andra 2.


På insidan av baksidan har jag gjort en fick för diverse olika saker. Jag har gjort ett bokmärke och stoppat i, tänkte göra några fler.


På baksidan ska jag sätta en personlig stänpel.



Denna snurra sitter på baksidan av en "ficksidan". Det är en snurra som innehåller olika motiv. Ville bara fylla ut baksidan med något.

Det var det mesta av boken. Vi får se vad det blir för bok nästa gång.

Vi ses :)

7 kommentarer:

Marina sa...

Wow, this is stunning!
So nice colours and papers.
Very sweet images and your colouring is gorgeous.
I love it!

Greetings,
Marina

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Ååååå... Kjempehærlig bok... En sånn skulle jeg ønske jeg hadde da jeg var liten:-)

Anonym sa...

WOW!!! Gorgeous!!! Absolutly beautiful :)

Marie Wisén sa...

Oooo så fin! Vilken mamma din dotter har!! :o)

Kram Marie

Anonym sa...

Helt otroligt fin. Hoppas din dotter uppskattar den.
Jätte jätte fin.
Kram Anna

Mill@n sa...

Otroligt fin bok med så fantastiskt mycket fina detaljer. Galet välarbetat!

Anonym sa...

Så otroligt fin! En sådan hade jag mer än gärna haft när jag var i den åldern!