fredag 17 april 2009

Sista dt-kortet

Jag tänkte lägga in det sista dt-kortet innan jag måste börja göra iordning mig för jobbet.

Det sista kortet är väldigt enkelt. Jag hade nästan helt slut mönsterpapper så därför fick det bli som det blev. Jag har inte ens använt chalk och jag älskar ju att chalka det mesta som går att chalka. Även fast det här kortet inte alls är "jag" så gillar jag det. Det ser väldigt enkelt och "rent" ut, och sen tycker jag att den här stämpeln är så söt :)




Idag jobbar jag 12-18 så jag ska strax gå och göra iordning mig. Skönt at det är fredag idag för jag är så supertrött och har varit det hela veckan.
I helgen tänkte jag försöka få klart en del kort som jag tänkt göra ett bra tag nu, får se om jag hinner bara.

Trevlig helg på er!

3 kommentarer:

Syster Jennie sa...

Oliver fick sitt namnsdags kort :) Jättefint :) tackar!

Muffin sa...

Jättesött kort!!
Oj, hade du slut på mönsterpapper...där måste jag verkligen skärpa mig. Jag har hur mycket som helst och bara köper mer hela tiden. Får nog införa någon regel liknande 'för varje gång jag börjar på ett nytt mönsterpapper måste jag göra två kort med bara påbörjade'.
*kram*

Annika kort & gott sa...

Ett superfint kort, enkelt och stilrent!
kram Annika