lördag 21 februari 2009

Lördagkväll

Sitter och kollar på Bolibompa med barnen. Om ca. en halvtimme ska dom gå och lägga sig och då ska vi kolla på film. Det ska bli skönt med lite egentid, när dom sover slipper man ju passa upp på dom hela tiden, man kan krypa upp i soffan och bara slappa.

Imorse fick jag sovmorgon, den första på över en månad! Det var så himla skönt och välbehövligt.

Maken hade ju med sig en held del roliga presenter hem :)) Scrapbooking/kortmakerisaker givetvis och det kliar i fingrarna ska ni veta! Är så sugen på att få sätta mig ner vid pysselbordet och få använda dom nya sakerna.
Bl.a fick jag en väska med 300 12x12 mönsterpapper i, 2 st 12x12 mönsterblock, en cirkelskärare, stans m.m.
Kanske får jag chansen att sätta mig en stund imorgon.

Ha en fortsatt trevlig kväll :))

Inga kommentarer: