söndag 8 februari 2009

2 enkla kort

Jag är fortfarande inte helt friskt, jag mår i och för sig mycket bättre men jag känner mig helt orkeslös. Jag har inte orkat med mycket alls.

Idag lyckades jag iallafall knåpa lite kort till kalaset som dottern ska gå på nästa lördag. Det första kortet gjorde jag idag och kortet under började jag på i torsdags men det blev inte helt klart förrän idag.

Jag har inte orkat lägga ner så mycket energi på detta projekt så det blev helt enkelt 2 enkla tag-kort.




Har lite fler födelsedagskort som måste göras men det får jag ta när jag orkar.

Hejsvejs!

5 kommentarer:

Jessica sa...

These are amazing! ;)

Muffin sa...

Jättesöta kort!
Hoppas du känner dig bättre nu, glöm inte att man måste ta det lugnt och vila för att bli helt frisk...:)

Zarah sa...

Vad fina! :D

...och nej - inte "älsk kväll" utan "TV-serie-kväll med älsk ikväll" dvs: jag och älsk glodde på TV. Älsk = min man. :)

Anonym sa...

så söta, och så fint du färglägger!

Anonym sa...

Åh, det nedersta tag-kortet med det bruna, prckiga pappret var ju sååå fint!

Kram