torsdag 22 januari 2009

Stressig vecka...

...har det verkligen varit! Idag har jag knappt hunnit med nånting, fast ett litet kort blev det iallafall. Fick en beställning på 2 st kort idag och ett av dom har jag pysslat ihop i eftermiddag. Det gick fort kan jag säga och det syns tyvärr, det blev ett och annat misstag...
Tyvärr är det mörkt nu och det var inte lätt att få ett bra foto. Tar ett nytt foto när det är ljusare och då kan jag visa hela kortet, insida och baksida också.



Kort nummer 2 ska bli ett lycka till-kort och jag hoppas jag hinner göra det i helgen, det måste ju vara klart tills nästa onsdag.

Imorgon är det äntligen fredag! Det ska bli skönt med helg. Min syster och hennes lille son kommer, det ska bli roligt :)

1 kommentar:

Lim sa...

Another beautiful card. ;)) Thank you so much for your comments in my blog. You are so sweet thinking about the translator. :))
You are the best!

Hugs,
LIM