lördag 27 december 2008

Oj då...

Jag hittade 2 kort som jag gjorde för ca. 2 veckor sedan men inte hunnit visa ännu. Det första är korte jag gjorde till min dotter som fyllde 15 år den 15:e december och kort nr.2 är ett kort min dotter skickade till en släkting för att tacka för present.






Jag har nästan hunnit pyssla ihop 2 hela kort i eftermiddag, har bara några få detaljer kvar på kort nr. 2 men det gör jag klar imorgon. Kortet jag håller på med just nu är väldigt likt detta tackkort jag gjorde åt min dotter märkte jag när jag hittade dessa bilder...
Nu ska jag gå och titta på Bolibompa med barnen. Vi ses!

2 kommentarer:

Lim sa...

Another two beautiful and stunning cards. Loooove your coloring. Spectacular combination of colors.

Hugs,
LIM :)

Camilla sa...

Åhh,gillar dina kort så...
Fina färger och super målning.
Härliga dekos som alltid.
Hoppas du har du har det bra.
Så du har varit på Magnolia.
visst var det märkligt att se sina
egna kort.
Men dom är otroligt fina ska du veta, så var stolt över dom,träffade du Barbro och John?

Kram och må så gott Camilla