måndag 22 december 2008

Här är det fullt upp!

Äntligen har jag ju fått tillbaka mitt internet - typiskt att man har så mycket att göra just nu så man inte hinner sitta vid datorn alls. Skulle gärna vilja kika in hos er alla och se vad ni har pysslat med men det får bli efter julafton för nu är det fullt upp hela tiden!
Tänkte bara lägga upp ett av korten jag glömde i helgen...




Jag vill passa på att önska alla en god jul ifall jag inte hinner hit nåt mer dom närmsta dagarna. God jul på er alla!

5 kommentarer:

sylvia sa...

so lovely!
merry christmas and best wishes for 2009
hugs sylvia

Lim sa...

WOW.. I was so happy when I saw your card in Magnolia blog because I'm a big fan of your creations at "Two peas in a bucket".. Your cards are all gorgeous!! I linked your blog to mine, I hope you don't mind.
Hugs,
LIM

Gertrud sa...

Så fina kort du gör, återkommer gärna och hälsar på dej Mvh Gertrud

scrappinpeg sa...

Your cards are absolutely gorgeous..... So happy to found your blog... Merry Christmas.... Peggy

Muffin sa...

Vilket sött kort, jättefin färgkombination! Hoppas ni får en fortsatt härlig jul!
Kram!