söndag 28 december 2008

Gårdagens pyssel...

...kommer här. Jag hann ju göra 2 kort igår (nästan iallafall). Det blå kortet satte jag dom sista detaljerna på idag och det blev lite blad och text för att det inte skulle bli exakt som det blå kortet jag visade igår. På den mindre prickiga blomman har jag lagt glitterlim så det glittrar fint även om det inte syns på bilden. Tilda har jag monterat med 3D kuddar och just denna Tilda kommer från det senaste dt-paketet.



Även här har jag använt en stämpel från senaste dt-paketet och som vanligt har jag målat med distresser. Även detta motiv är monterat med 3D kuddar, jag kan bara inte låta bli. Detta kort känns inte helt färdigt, kanske lägger jag till något, vi får se.

3 kommentarer:

Lim sa...

WOW!!!Another two gorgeous card. I loooove both, but my favorite is the pink one. Gorgeous details with the ribbon and flowers. Stunning coloring :)
Thank you for visiting my blog. :)
Hugs,
LIM

sylvia sa...

wow these are so cute!
so adorable
hugs syl

Hanna sa...

Underbara kort som vanligt!