onsdag 5 november 2008

Repris...

Ja, det blir en repris av gårdagens kort fast i andra färger och en annan stämpel. Det var så roligt att göra så jag bestämde mig för att göra ett till! Stjärnan längst upp var med i dt-paketet jag fick för ett tag sen men jag fick inte tillfälle att använda den. Det finns 2 likadana till fast olika storlekar, alltså tripp-trapp och trull eller liten, mellan och stor. Den jag har använt här är den minsta.
Jag har använt glitter stickles i stjärnan och dom där vad-det-nu-är som flyger omkring runt Tilda, jag vet inte riktigt vad det ska föreställa men nu glittrar dom iallafall. Glittret syns nog bättre på nån av detaljbilderna. Det är så svårt att få till det perfekta ljuset när man fotar tycker jag...






Tja, det var nog tyvärr allt för den här gången. Önskar jag hade mer att visa men jag har bara hunnit med ett kort idag, kanske jag hinner med nåt mer ikväll.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Turid Mari sa...

Vakkert, Johanna!
Synes måten du legg blomster rundt sirkelen e så fin!! :) Takk for inspirasjon! Begynte på et kort med sirkel med motivstempelet inni i går :)

God klem, snuppa!