söndag 26 oktober 2008

Här kommer dom...

...mina första DT-kort!
Jag har 5 stycken färdiga kort men jag har inte hunnit fota alla än så ni får nöja er med 2 ikväll så kommer resten imorron. Behövs det sägas att jag har pysslat hela dagen lång? Både roligt och svårt att få ihop allt - det hjälper inte direkt att vara självkritisk heller...
Jag har några kort till som jag måste göra men vi får se när jag hinner med dom. Nu har nämligen minstingen gått och fått vattenkoppor och som om inte det är nog så har hon värsta förkylningen med feber och hosta ovanpå det. Det blir inte mycket sova på nätterna kan jag tala om...



Allt material kommer från magnolia och stämplarna är från dom nya kollektionerna ~Santa~ och ~Winter~. Jag har färglagt allt med distressrefiller. Det är ju inte världens bästa belysning så här på kvällen så färgerna kan vara något "off", ska försöka fota resten i dagsljus så fort jag hinner.

Nä, nu får det räcka för idag. Måste tacka för snälla kommentarer - fortsätt gärna :) Fortsatt trevlig kväll!

2 kommentarer:

Erica sa...

Hej,

Två jättefin fina DT kort blev det. Älskar de nya stämplarna som kommit. Skall bli koj och se de resterande.

Ktam Erica

Chris_P sa...

Superfina kort! Du är jätteduktig. Förstår att du är DT hos Magnolia ;o)