onsdag 22 oktober 2008

Förlåt...

...men idag har jag bara ett kort att visa. Jag pillade lite med detta kort imorse, gick snabbt eftersom motivet redan var målat och resten gick som en dans. Jag hade tänkt måla till lite vitt på bokstäverna i texten "Förlåt" så det ser ut som dom blänker lite men det glömde jag visst! Kanske gör jag det senare...





Jag har pysslat lite på ett kort i eftermiddag också men det hann jag inte bli klar med så det får vänta tills imorron. Det är monterat och klart men vissa detaljer fattas fortfarande. Om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt kört fast lite men jag hoppas det löser sig imorron.



Till helgen, lördag närmare bestämt, är det ju "Tildas ROSA lördag" på magnolia och då släpps hela 4 stycken nya stämpel-kollektioner! Stämplarna är som vanligt helt underbara och jag bara känner att jag måste ha allihop! Drömma går ju...






Jag önskar att jag kunde vara där men det går tyvärr inte. Det får bli en annan gång!

Nä, nu är det dags att krypa upp i soffan och kolla på TV. Först blir det lite "Bonde söker fru" som egentligen är fjantigt men jag kan ändå inte låta bli att titta. Efter det är det dags för "Grey's anatomy" som jag tycker är riktigt bra! Ha en trevlig kväll i höstrusket

1 kommentar:

Erica sa...

Vilket fint kort du gjort. Önskar också att jag kunde åka till Borås i helgen men jag jobbar tyvärr :o(
Stämplarna kommer nog vrar helt under bara i den nya kollektionerna. Tyvärr räcker pengarn aldrig till alla man vill ha.
Kram